Tuesday, September 7, 2010

salahkah kerana terlalu ambil berat??? bile aku tak endahkan, dikata tak sayang.... bile aku terlalu care, dikatakan rimas... ape lg patot aku buat???? salah ke aku terlalu syg kn ka???salah ke aku menumpang kasih ka?? salah ke aku kongkong ka??? ka tahu tak aku syg ka??ka tahu x aku cintakan ka?? ka tahu tak aku akn wt p je utk ka?? tahu x ka amat bermakna dlm hidup aku???
dimana salah aku syg?? beritahu aku,... agar aku mampu membaiki segalanye... agar aku mampu menjadi sempurna dimata ka.... agar aku sentiasa menjadi seseorang yg ka inginkan... aku tak sempurna... terlalu bnyk salah aku... terlalu bnyk silap aku... maafkan aku.... aku cintakan ka...
tahukah ka betapa aku wisokan ka?? betapa aku rindukan ka?? betapa aku menanti ka??? betapa aku bersabar dgn ka??? ka thu x aku jd mcm ni sbb terlalu sygkn ka.....aku tak mahu ape2 jd kt ka... tp, ka xphm.. ka xtahu... ka xkn tahu..... sbb aku tak penting utk ka.... :(

No comments:

Post a Comment