Thursday, August 19, 2010

saat aku gembira... siapa dengan aku?? saat aku kaya... siapa disamping aku??? saat aku senang... siapa dekat dengan aku?? saat aku ketawa... siapa yg ketawa dengan aku??? ramai yg bersama aku ketika aku senang.... ramai disamping aku ketika aku berwang, ketawa, gembira.... tapi.... saat aku terjatuh.... siapa yg membangunkan aku??? saat aku berduka... siapa yg bersama aku???? saat aku menangis.... siapa yg mendengar tangisan aku??? saat aku kecewa.... siapa yg mendengar rintihan aku.... saat aku kecundang..... siapa yg betol2 bersama aku???? boleh dikira dgn jari.... berape kerat je yg ada dengan aku..... saat susah, duka, kecewa, sedih, dan kecundang ni lah aku tahu siapa yg layak digelar SAHABAT........ siapa yg sentiasa bersama aku..... siapa yg tak jemu2 membangunkan aku saat aku terjatuh... siapa yg benar2 sudi bersama aku... saat aku senang dan susah........





No comments:

Post a Comment