Monday, June 14, 2010

motip???

aku tertanya2 dengan diri aku...memang habit manusia ata ape....bile kite dah hilang someone tu, br la kte sedar kite perlukan die...knp bile dah hilang br nak sedar?? aku bukan na mennding jari pada sape2... bende ni sendiri penah jd dalam hidup ak...aku sendri pon penah menyesal dlu...menyesal kerana salah membuat keputusan.... tp itu seme dulu... ak tibe2 terpikir pasal seme ni balik lpas aku dpt text dr ex ak smlam... knp ble die dah nmpk aku epy dgn org lain, br die dtg pd aku??? knp dulu masa aku single die xdtg?? knp ble die tahu aku happy br die datang?? motip?? na keruhkan relation aku???mmm.. tah la... memang benar ape yg orang ckp...kite takkan sedar kewujudan seseorang yg selalu disamping kite...hinggalah kite kehilangan die.... mmmm... ak hanya mampu doakan kebahagian kau.... aku xmampu utk mencintai drimu semula... aku xmampu..dan aku tak mahu... maafkan aku.... sesngguhnye...pengalaman mengajar kte erti hidup,.. dan kau dah mengajar aku erti hidp... terima kasih.... ka dah ajar aku erti kejujran dalam perhubngan.. terima kasih... maafkan aku....aku tak mampu menduakan cinta aku,...mngkin sbb aku tak lagi se"PLAYER" dlu......aku tak nak salah mbat keputusan.. dan aku taknak ulangi kesilapan aku... aku bahagia kini... dan aku harap relation aku ni kekal... kerna aku tak mampu teruskan hidp aku tanpa DIE... aku nak hargai DIE selagi die bersama aku.... aku tak nak nnt ak menyesal... menyesal kerana kehilangan DIE....

No comments:

Post a Comment