Friday, May 14, 2010

SUATU KETIKA DI KEDAI MAKAN......

Sedang aku asyik menjamu selera, bermenukan tomyam, kalian ikn msin, bersama telur dadar, dietemani sotong celup tepung dan ayam goring kunyit, bertambah enak dengan air tembikai…..sedang aku asyik menyuap nasi,tibe2….

Die: you, you minum air ape??

Aku: tembikai..np??

Die: tak de ape….dahaga la…na sikit…[smbil mengambil air aku dan terus minum]

Aku: la…np xorder lain??[sambil mencari2 akk tukang order]

Die: owg mintak sikit je!!!KEDEKUT!!![sambil meletak air tembikai itu di hadapan aku]

Aku: ha??[dengan terpinga2]

Die: uh….mintak sikit pon ah xboleh skang ni..KEDEKUT!!!

Aku: larr…awk ni kenape?? Mksud saye td, kalo awok dahage,order la air lagi…bukan kedekut xbg minum….awok ni….

Die: ah…awk KEDEKUT….ikot sape tahu…

Aku: erk??

p/s: yang, u selalu cmni kan….huhuhuhu..lawak la…selalu salah paham….tp tomei la.. :p skg awok slalu gni an…ske pgl I kedekut bagai….padahal I tnye je kott… mcm2 u ni syg… u ni COMEL YG ANEH syg….

No comments:

Post a Comment