Friday, May 14, 2010

kisah di MEGAMALL....

Aku, DIE n ekin telah ditugaskan oleh mama aku utk membeli barang kt mega….pas beli barang yg dipesan 2,DIE nak pegy tandas..aku n ekin tggu la dekat area yg jual jeruk2 tu…aku rase dahaga n order la air honeydew.. selang bape minit pas 2, die pon usai melepaskan hajat….kami bertiga terus jalan kua nak balek….

Aku: ekin,nak tak air ni??besh…[sambil minum dgn rakusnye]
Ekin: tak pe la zee…zee minum la….[sambil mbls mdg fakhrul]
Aku: oke…yang, u na tak air ni??
Die: tak pe la u… u minum la….
Aku; oke… :) srrooot2........[aku menghabeskan air 2 dan buang lam tong sampah]
Die: ceessss….td pelawa sangat orang minum…pas tu minum sampai habess…..KEDEKUT!!!BURUK LAKU….
Aku: haaa..?????
Die: td offer kteowg air…pas tu minum smpai abbess…bek jgn offer…
Aku: ha??? :( td kate taknak……errr…..
Die: KEDEKUT….eeee….BUDAK KEDEKUT…[smbil gelakkan aku]
Aku: td kte xna..:( [sambil mencebik]
Ekin: eeee….taknak kawan die….ZEE KEDEKUT….
Aku: ……. :(([berlalu sedey]
Mereka: hahahhahahhahaha..

p/s: KALIAN sgt suke yeeeee buli zee…ceeesss….tak bek au tak???JAHAT!!!!!

No comments:

Post a Comment