Friday, May 14, 2010

KENAPA AKU SAYANG DIE?????

Aku sayang die sebab:
  • Die faham dengan kerja aku yang sek sibuk je memanjang…
  • Die faham bile aku dapat je kol dr “bos” suh gi kije,on d spot aku kene gi kije..[kdg2 aku rase mcm aku ni doctor/polis….bab dpt je kol,kne jalankan tugas..huhuhuh :D]
  • Die faham dengan keadaan aku yg xcukup tido….[aku ni pntang ade mase,asyik tidoo je :p]
  • Die faham dengan situasi keluarga aku…
  • Die kenal family aku…
  • Die tahu menilai mane baek mane buruk..
  • Die selalu buat aku gelak…
  • Die tahu mcm mane nak tenangkan aku time aku sedey..
  • Die tahu mcm mane nak tackle hati aku…
  • Die care pasal aku..
  • Die selalu teman aku…
  • Die tahu banyak kekurangan aku..
  • Die selalu buat suare annoying bile nak pujiuk aku if aku marah kt die….
  • Die selalu tolong aku…
  • Die owez ade dengan aku,walopon aku TAK ADE DUET….
  • Die selalu share barang die dengan aku….
  • Die tak kedekut dengan aku…
  • Die wat peraturan “give n take”….
  • Die pandai tackle ank2 buah aku….
  • Die penyayang….
  • And yang paling penting,die dah pass ujian yg selalu orang lain fail…..die rapat and da tackle ank buah aku yg plg rapat dgn aku, Adib….. :) [aku biasanye akan reject “someone” 2 bile adib pon reject org 2….sebabnye, aku ni rapat dgn adib..mane2 aku pegy, slalu die ade..kalo adib pon xsuke org 2,n org 2 pon xrapat dgn adib, mcm mane aku nak suke…. :p tp die dah lulus dengan jayanye…. Tahniah syg.. :) ]

p/s: terlalu bnyk lagi sebab knp aku syg die….die terlalu istimewa…. I LOVE YOU SAYANG!!!!!

No comments:

Post a Comment