Monday, April 26, 2010

keranamu cream puff...=))

setelah berjaya menjumpai di mana lokasi yg ada jual cream puff,akhirnye boleh dikatakan hari2 kteowg bli cream puff tue...aiyooo....sedang asyik mum si cream puff 2,mcm2 persoalan yg muncuL dalam perbincngan kami....=_=

HARI YG PERTAMA:

baby: yang,cream puff ni buat mcm mane erk??
aku: die bakar 2 yang....
baby: kalau bakar,mestilah keras syg...
aku: aah kan....dah tu mesti die kukus...[dengan pnh keyakinan]
baby: tp kan syg,kalau kukus mesti berwap....
aku: ye x ye jugak kan....[ligat mencari jawapan tak nak kalah] mybe die kukus dulu br bakar....
baby: mgkin jugak kan....
aku: tp kan yang, mane ade org buat kueh 2 kali cm2...
baby: aah kannnn....

kami dua2 terdiam smbil berfikir......


HARI YG KE-2....


aku: syg, nape org jual cream puff ptg2 je???
baby: sbb mane ade org nak mkn cream puff mlm2...
aku: npe org xjual malam??kan laku kalo jual malam....
baby: sbb xd org penah jual cream puff mlm2...
aku: lo kte jual cream puff mlm2 msti laku..jom kte jual kuey yang....=p
baby: aah la yang...np xd org jual kuey malam yee...[sygku baru mula terfikir]
aku: by, jom kte wat research jom...
baby: oke... nnt smpai umah kte o9....

sumpah gile....huhuhuhuhuh=p

HARI YG KE-3...

sedang kami study...tibe2...

baby: syg..... boleh tolong x???
aku: tolong ape syg??
baby: i xleh stdy la syg....bole tolong x??
aku: ye syg.... tolong ape??
baby: boleh x u tolong online,then tolong cari cara2 buat cream puff...
aku: adoyaiii syg.... ngt an bnd la td...
baby: syg, tolong ek?? xleh masuk na stdy ni...
aku: yela2....adoii... nsib bek aku syg...


KESIMPULANNYE....

xpenah aku cpl ngn orng yg banyk tanye, aneh, unik & gigih cam syg aku neh...huhuhuuu=p pape pon aku syg gile la kt die....huhuuhuh... syg,keanehanMUNG tol2 wat i wase i epy n klakar...bab xpnh gi jumpe owg cam u syg.... its so interesting.... =))

No comments:

Post a Comment