Saturday, December 26, 2009

perasaan???


dah lama aku tak rasa macam ni...jadi tak tentu arah....jadi tak keruan...jadi teruja pada someone.....last aku rasa macam ni,5 bulan yang lepas....time aku dengan coco.....aku tak tahu macam mane perasaan niboleh timbul...macam2 aku buat untuk menafikan perasaan aku ni...tapi....mmm..perasaan mane yang boleh ditipu......aku cuba nafikan yang aku ni suke die....tapi...masalahnye,aku memang suke die...mmmm..aku pon tak tahu ape yang buat aku tertarik sangat dengan die...tah la...bagi aku,die sangat UNIK....

ada yang tertanya...ape yang ada pada die yang buat aku tertarik dengan die...mata die ke??bibir dieke??rupa die ke???rambot die ke???tapi jawapan aku,TAWA die... =))
bile die ketawa,aku dapat rasakan dunia ni die yang punya....die sangat2 comel bile gelak....aku dengar die gelak pon aku dah tergelak same....die ni baik sangat....die jujur...jujur sebagai seorang sahabat....die manja....seperti anak2 kecil....die lincah...bile aku tengok die ketawa,aku jadi bahagia....entah la...kelakar bile diingatkan....

aku cuba nafikan perasaan aku pada die...tapi,makin aku nafikan,makin aku sukakan die...so,aku amik keputusan untuk gitau die....aku tidak mengharapkan ape2....sekurang2nye,die tahu perasaan aku pada die...aku tak mengharap ape2 balasan pon...aku just xnak menyesal one day nanti if aku tak bagitahu die yang aku suka die....jd,aku amik keputusan nak gitau die 24/12 ari tu.....ari tu hujan lebat sangat...aku pon tak tahu nape aku berani gitau die....dengan tak de perasaan malu,aku bagitahu die....aku tahu...die terkejut dengan ape yang aku cakap....aku lega....dapat gitau die...walaupon aku tahu hati die milik orang lain,tapi aku tak kisah....atleast aku da gitau die...kadang2 aku terfikir...bodoh ke tindakan aku gitau die 2???entah la....tapi,alhamdulillah...kiteorang still rapat....as a friend....

to DIE: aku nak gitau yang aku memang sayangkan die...maafkan aku coz sayang die...aku harap kteowang akan jadi fwen forever.....aku harap die sentiasa hepi....aku doa kan kebahagiaan die...aku berharap...die jumpe someone yang dapat jaga die,sayang die...aku nak die hepi...aku nak tengok senyuman die,tawa die... and aku berharap agar orang yg die sayang tu takkan kecewakan die,buat die sedih and hampakan die,...coz aku tahu..die pernah kecewa,..die pernah sedih...aku just na tengok die hepi....

macam mane dengan aku????? =)) as long aku tahu die oke,die hepi,aku pon tumpang hepi...sebab aku tahu...sayang,cinta, tak boleh dipaksa....and aku tahu... walaupon kite
SAYANG OR CINTAKAN SOMEONE tu,TAK SEMESTINYE KITE HARUS MEMILIKI die...and jika kite betol2 sayang pada someone,kite akan sanggup berkorban...korbankan hati and perasaan kite....as long kite dapat tengok die gembira.....maafkan aku coz aku sayang die...aku akan cuba tempis semua perasaan tu...memang agak susah...tapi aku akan usaha.............

i Love u sayang....
=))

1 comment: