Monday, September 28, 2009

kehilangan....

aku dikejut an dengan berite tentang kematian ibu seowg sahabatku yg sgt rapat dgn aku... BELLA...kwnyg sgt2 rapat ngn aku time kt KL dlu...sahabat aku tika susah dan senang....

SALAM TAKZIAH aku ucap an..

maaf an aku bell coz xpat d ngn ka time2 cmni...ka faham an komitmen aku as a student....mmmm...lo time cuti,aku da pg...mmm..MAAF AN AKU...

aku harap ka owez tabah mhadapi semua ni...aku au ka kuat...ka kne kuat tok adik2 ka....sabar lah sahabatku....if ka d prob,cr aku k??aku syg ka...

moga roh arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan org2 yg beriman..
amin...

~al-fatihah~

keGumbiRaaN....


~lepak,lepak,lepak~

GUMBIRA.......i2 ungkapan yg pat aku katekan...epy disamping mereka2 yg menghargai ape i2 erti sahabat dan kegembiraan.....hidup aku kembali ceria bila aku melihat telatah mereka....huhuhuhuhu..ari ni,aku epy sgt2...fes time kembali ke collge pas 2 mggu cuti raye....errrr..mle2 2,mmg agak malas ye na ke collge....dtambh ngn stu kelas jew wini....

tatkala aku masuk kelas,WOW...tkejut aku tgk kedatangan ari ni...huhuhuhu....xsmpai 10 org!!![nyesal aku dtg!!] ish....aku pon blajor la cam bese.....pas jew clas,aku trus blah...pg mane???hehehehhehehehe....apa laga....DATE TIME.....huhuhuhu..


~si sengaL!!~

arini aku jnji na kua ngn beLL n fara....mle2 aku g "budak kecik" lu, den br g mek fara...den, kami pon menuju ke TC....kami melepak di mcD smbil mum n mbuke laptop....fara lak poie melayan mamat poyo 2....huhuhuhu..tah pape r mamat 2 fara....xbesh lnsung...huhuhuhu..den kami borak+bork+bork+bork......cmpai lew kul 4..

pas jew aku anto fara kt mega,aku g amek kwn aku yg tersayang....huhuhuhu..pas mek naMi,aku pon anto "kechik" balik...

den,kami menuju la ke collge utk mnemui si SANDERS...huhuhuh..pas 2,aku g mek ayin n melepak la kami di uma k.jue...cmpai jew uma 2,strt la bork2....tggu2,au xdowg bersiap lame GILER!!!!kteowg btolak g mega da dkt kul 7 kot...huhuhuh...smpai jew mega,fes tmpt kami lawati adalah BOLING....huhuhuhu...arini aku agk loser ye...aku kalah...k,put lak menang...ish....[naseb jew 2 kak]..


~mereka yg owez ceRia!!~

kami menanti kedatangan DIVA2 agk lme ye...[lme tol bsiap]huhuhuhu..dkt kul 8 bru la cmpai...kteowg poie mum kt KFC....kteowg plan na smbut bday ayin.....k.jue n len2 pg membeli kek ye di secret recepi..huhuhu...denkami mum+borak+n gelak...huhuhuhu..



~bsme bufday gurl~

lpk pnye lpk,cmpai xsdor da lwt...aku lek awl coz tkot mak aku membebel..huhuhuh...aku an ANAK YG TAAT...huhuhuu....pape pon.njoy sgt2 rini.....


THANX KORANG!!!

dikiKis....


~mainan2 yg dibeli..huhuhu~
adooiiiii...
wini aku telah dikikis oleh ank sdareku...huhuhuhu...xp la...na wt cmne...mle2 2,die minx aku bli an pistol jew...tp,last,ble da tgk bnyk mainan,die pon mle la rmbang mate n start memilih mainan2 yg na dibeli...duyaiii...sek bek aku syg die.....






~inilah AdiB~huhuhuh


to adiB : HAVE FUN YE....huhuhu









~akU yg diPakse bermen....~

Sunday, September 27, 2009

26 september 2009...[JEJAK KASIH]








~bersama mereka yg da lme xjumpe...~


ePy,ePy,ePy.....

rini sonok sangat2.... fes,bab aku ngn fara da kne an aku nye 'budaK busyUk'...huhuhuhhuuhu... mle2 aku g mek fara... bru je aku na msk uma fara,fon aku pon bbunyi...uhhuuhuhuh.... dengan sore bmasalah,aku pon angkat lor...upe2 nye, 'buDak busyuk' kol.... huhuhuhhuhu... aku pon cm bse r.... 'blakon' kononnye xle dtg...uhhuhhu.. dr sore die, aku au die bengang gle... uuhhhhu... pas jew letak, aku ngn fara gelak gle babis...uuhhuuh... aku ciap suh fara gtau g die pon xle dtg... huuhuhuhuh... [sowie...] pas aku memakan nasi tomato buatan tengku aini[mekasih makcik....sedap wooo] aku ngn fara pon btolak la ke uma 'bUdaK busYuk'..huhuhuuh..

mle2 ngt na wt suprise.... tp da kantoi... aniah nmpk aku... ish3... den fara kol la syg aku,ckp die dtg ngn 'kazen' die...uhuhuhhu...den, kantoi lg...uhuhuhuh... 'budaK busyuk' tnampk aku kt side mirror... huhuhuuh... ngn bcekak pggang, die pon bdiri tepi aku..uhauhahuahuahu....[sowie lagi skali ..uhuhuhu].. den die pon senyum penuh mkne ye... uhuhhuhuhhu...


~fara,aku n aniah~


kt situ, bjumpa la aku dengan mreka2 yg da dkt 8 taon xjmpe.... [sumpah windu!!!].. aku jmpe la ngn aniah,dib,WANIE[si baju kurung]..uhhuhuhuuh.. wanie dtg lmbt kot... ble da jmpe,sme cte lme2 kua....bork2 smpai xsdo da kt kul 7 kot.... huuhhuhuh... wanie mmg teruk kne buli ngan aku ngn azam...uhhuuhuh... aku lak da gelak xingat dunia da...uhuhuhhuhu....

den,aku lek kt kul 7.30... bork ngn Budak busuk....uhhuhuhu.. adoii... da na lek 2, sempat lgi die cubit pipi aku...ish.... ngt an die da lpe...uhuhhuuh...b4 lek 2,kteowg bork2 jap...adoiii...npe la cpt ngt mse bjaln...ish...nnt msti windu die.... =((





~gonna mish u...~



~aku syg mereka...~


pape pon, aku epy sgt2 wini...pat jmpe mereka2 yg TERSAYANG.....uhuhhuhuu...thnx to:
  1. FARAH AINI PUTERI a.k.a ARA
  2. HANIAH a.k.a NIA
  3. KHAIRIAH a.k.a WANIE a.k.a SI BAJU KURUNG...UHHUUHUH..
  4. ADIBAH a.k.a DIB
  5. n to my beStiE.... NABELA DHANIA MOHD ROSLY a.k.a BELL.....



~we fwen smpai mamposs..uhhuhu~



~mereka yg amat bmkna~

SAYANG KORANG SANGAT2.......MUAAXXXXXX..




Thursday, September 24, 2009

aseMen oh asemen......


~muke tensen kne wt asemen..
huuhu..~



adoYai..... ponat lew...
asemen btimbun...
ish.....bnyk tol yang xciap...
sme kne sbmit next week...
ish...
xbesh2...
da r asemen cSc susa...
mau pch pale otak aku na buat menalah 2...
ei...
bngang tol...
uuhhhuuhhu...
arrgghhhh......

raye lagi...



raYe ke-2 lak,
hari muda-mudi..
uhuhuhuuh..
yea..
coz dad day,aku n kazen2 aku n ank cdare aku sme kua pg tgk wayang nmen boling..
uhuhuhuhuh...
kteowg tgk cte "jin notti"......
huuhhuhu...
den d bes part coz aku menang men boling...
uhuhuhuuhuhu...
aku pat 155... huhuhhuuh...
n
the winner is.................

ZEE...
UHHUHUHUHUU...

P/S: cowie la wt kazen2 ku..
uhuhuhu..da tbukti aku terer...
hohohhohoohohoho..
so,na lawan g ew????
uhhuhhuuhuh...

Wednesday, September 23, 2009

rAye,RaYe,raYe.....


raye taon ni aku wase sangat mmmm...
yea...
atok ngn nenek aku da xd...
taon lpas,
nenek aku yang xd..
tp,
taon ni atok aku lak yg xd...
wse len mcm ngt...
yea...
dlu,mlm2 waye,
kteowg bkumpl kt uma die...
men mercun,bork2....
tp,
taon ni,sme bkmpul kt uma aku...
tp,
p yg aku dpt tgk,
hbungan mreka adk bradik mkin rapat..
aku bsyukur...
mmm...
pagi2 lagi,aku da g kubur dowg....
aku pg awl coz aku xna air mata aku ngalir dpn fmily member yg len..
mm..
den,
aku pg uma atok aku...
uma 2,skg mak sdare aku dok...
lam kul 10,
sme d c2...
meriah gle r...
borak2....
mmg riuh..
uhuhhuuh..
den,
dowg seme serbu uma aku lak...
mak aih...
bapak r ramai...
taon ni mmg amai sdare2 dtg uma..
xtlayan aku..
uhuhuhu..
tp,
yg beshnye,taon ni,
leh tahan aku pat duet waye...
uhuhuhhuuhuh....
sampai mlm uma aku d owg..
huuhhuuhu..
mmg kecoh..
kwn2 mak aku g...
uhuhuhhu....
lam 2 lak,
kteowg kmpul amai2 tgk CD...
uhuhuhuhuhu..
dkt kul 1 bru sme lek...
uhuhuhuhuhhuuu...
sonok ngt.....
sme ni mnolong aku tok lpe an sdh aku neh..
uhuhuhuuh......
bdw,
aku na ucap an....


SELAMAT HARI RAYE...
MAAF ZAHIR JEEEEEE....
UHHUUHHUUHUHU.....


saTu peRmuLaaN....





setelah pelbagai dugaan yang menimpa aku kebelakangan ni,
aku menjadi semakin tabah sekarang.....
tak lagi memikirkan tentang die...
tak lagi memikirkan tentang masalah aku...
hidup aku semakin oke...
aku makin pulih...
aku wase sangat2 bsyukur coz masih d owg yg sudi d sisi aku time aku susah...
thnx to 'atul'......
wlopn dlu pna d "kisah" duka antara kau dan aku,
tPi kni,kte bek..
thnx atas sme nasihat kau...
kau da bnyk berubah...
jdi lbh matang,
smpai da leh nasihat an aku an...
uhuhhuuhhu...
idOp aku makin epy....
ditambah dgn kehadiran sowang yg bname 'bella' yang owez wat aku tsenyum..
=))
someone yg da lme aku xbjmpe....
wlopn da btahun xjmp,
tp die still ngat aku.....
terharu sangat.....

thnx darl....
thnx coz still ngat kt zee....

sesungguhnye,
aku semakin tabah mengharungi hari2 ku...
aku semakin kuat menempuh segalanye....
aku semakin menghargai setiap detik masa aku...

aku ingin terus berjalan...
berjalan tanpa menoleh lagi ke blakang....
agar aku tak terluka lagi....
oh tuhan.....
tabahkanlah hatiku..................

agar aku menjadi seowng yg lbh berguna selpas ini.........